Una cinquantena d’empreses i 370 alumnes, als networkings de Girocamping

Una cinquantena d’empreses i 370 alumnes han participat en els dos networkings que s’han organitzat en el marc de la quarta edició de Girocamping per posar en contactes empresaris del sector turístic i estudiants de la Universitat de Girona i de l’Escola de d’Hostaleria i Turisme de Girona . Les dues trobades s’han dut a terme a petició de les empreses per tal de poder configurar les seves plantilles de cares a la temporada turística. Aquesta trobada es valora de manera molt positiva ja que permet poder connectar l’oferta i la demanda i crear ocupació.\r\n\r\nGirocamping, que compta amb el patrocini de les empreses San Miguel, GAP animació, Catalana Occidente, Casa Darnés , Serveis Turístics Heinze Latzke, Dibosch i la Caixa, està dedicat ahir i avui als professionals del sector. En l’edició d’aquest any s’hi donen cita 1.900 professionals.\r\n\r\nA banda dels networkings s’ha dut a terme un WorkShop entre els responsables dels càmpings gironins i les empreses proveïdores del sector que col·laboren amb l’Associació.\r\n\r\n \r\n

Estudi tècnic de competitivitat

\r\nEn el marc de la Fira s’ha presentat davant els empresaris dels càmpings un estudi tècnic, encarregat pel sector i elaborat per una consultoria alemanya, que confirma el bon posicionament dels càmpings catalans a Europa. L’informe fa una comparativa amb els seus competidors : a França, Itàlia i Croàcia i dóna eines al sector per continuar mantenint el nivell d’excel·lència. Els càmpings són conscients que no poden abaixar la guàrdia i han de continuar fent inversions importants i seduint al visitant amb experiències per no perdre la situació privilegiada que tenen.